Monday, February 23, 2009

isnin ;)

hari isnin akan menjadi hari fav saya mulai saat ini ;) saya sangat menyukai kerana, sblm saya ke library, my MR.M akan ada di library. soo, kami akan terserempak antara satu sama lain. dia mcm best tau! (x hee. my MR.M sgt adorable, dgn muka cume dia lagi. hehe. td, dia ada jugak padang2 aku. hehe. ouh iyee. hari neh, saya dan kaka menjadi gila di dalam ke kelas.kami ketawa sehingga tak boleh berdiri. haha ;D tatau lah ketawa sebab ape kan? mcm tak bole bla tau. terpaksa menahan tangan di meja supaya saya tidak jatuh bergolek dkt lantai kelas lps thu, aku, kimy dan kaka main baling2 botol air dkt dinding kelas. lps thu, kaka pukul2 buku dekat atas meja dgn bengang nya. sume budak kelas diam dorg nmpk cuak jee. and MZFM poon kelihatan sgtlahh cuak ;D aku dan ayie terpaksa menhan gelak lepas thu, ktorg klua kelas awal sbb, ckgu akaun tk masuk. thnk god. hmm, lps thu, aku pg jbt dgn mail dan abi. mail mail! ;) my new besfriend. eheh, best plak dgn budak kurus thu. dia punya lah takut klu jalan dgn aku. takut aku pukul. dia ckp, aku pukul mcm laki. haha. gelak gelak ;D dia neh, klu nyanyi best jeee. lagi2 lagu 'terima kasih cinta'. klu dia nyanyi, aku diamm je. bak kata kaka, echa tamak. sume dia nakk MR.M lahh, ayie, dgn MAil. haha, mana aci kaka. aku pon nak gatal2. hehe. sejak da jadik MACAM single neh kann ;) lepas nehh, single betul2. baru syokk (:

No comments:

Post a Comment