Monday, February 23, 2009

ismail naufal (:

ismail naufal, lelaki neh bau datang ke dalam hidup STAR. hidup aku mor exact. dia neh, baru kenal, dh rapat dah. best dgn dia. dia nyanyi best ouhh. mcm yang aku cter tadi. aku sayangg dia ;D yeye jee echa neh ;p ptg td, klu dgn dia dgn abi ke jbt. best, tp, lagi best klu abi tkde. sbb, abi nehh, mcm gatal j ): terpgg2. tak suka ouhh. da mcm tak pandai respect orang. tak suka, tak suka. td, dorg naik satu kereta dgn aku. asma drive. asma poon suka dkt mail. badak ckp mail cumel jee. hehe.dia mmg cumel poon, kaka poon cakap. tak boleh nak deny. suara dia mmg khusyukk ouhh. dia nak masuk team nasyid sekolah ktorg. mmg dialu alukan. hehe. ktorg duet partner, haha ;D slalu nyanyi lagu 'terima kasih cinta' dgn dia. aku suka, aku suka.

No comments:

Post a Comment