Sunday, April 19, 2009

echa's story

it's been a while since the last time i updated my blog. i was to busy to care about blogging and stuff. all i know is, big bang, SHINee, ft island and super jr. these what made me busy. i'm the new korean die hard fans :DD korean guys are soo cool. its fun to watch their cuteness and charisma, eceeehhhh ;D mamat korea lagi best dari lelaki dkt malaysia nehh. sbb, dorg sangat cute and variety. especially, my guy, Choi Seung Hyun aka TOP or TEMPO. however, my busy months are gone. handball dah dapat johan, sketsa dah habis. except, bowling. this upcoming tuesday ada tournament dkt klang parade. wish me luck my friends (: now, what i have to do is, besides bowling, is focus on my study. i have a lot to catch up. i've missed my calsses for 3 weeeks, i guess. lama thu babe ! -___-" masuk kelas je skrg, blank. however, korg tau kan? i hafe a crush on L. wellll, dia dah tau, sbb, rumours about me having a crush on him spreaded. aliff ayam mcm sial pg bagitau dia! dia mula2 layan aku mcam biasa je. at least, nmpk aku bole senyum lagi lahh. but now, dah rasa janggal semacam dahhh. siot kann? sedihhh gila! potong ayam, bak kata kimy. yelaaaa, dah elok2 sebulan simpan rahsia, dia dah elok2 layan aku baik2, dia dah lain mcm dah sekarang T__T lepas thu, dia pernah marah dgn aku. bcs, i had a fight with rantau panjang's student. dah dia macam sial sgt cakap budak star pukimak, aku popon ape lagi? lawan lahh balik. dia lelaki, tp, penakut. balik rumah tanggal telur, hahaha. yelaaa, gaduh dgn aku, diri belakang perempuan. okayyyy, lelaki jenis apakah itu? ;DD lepas thu, dia panggil 50 orang nak belasah aku dgn atiq. i mean, come on man! aku perempuan berani je nak gaduh dgn kau, kau pulak, nak pg panggil sume mmbr kau suruh belasah perempaun ;DD tp, nasib baik lahh adik kak farah sekolah thu, dorg tak jadiu belasah, aku ponnn, bolehlah main dgn aman kan? ;) okayyy, kitaorg kena provoke dgn budak2 dorg since the first day lagi tau? kena jirus dgn iar lahh. ktorg bengang gilaaa, last2 satu cara je nak belasah dorg. kalahkan sekolah doeg. konon tuan rumah, ktoeg cuak? amek kau, und18 perempuan belasah team dorg 9-1. und18 lelaki belasah sekolah dorg 8-1. bahahahha. terdiam terus dorg. tym dorg lawan dgn teknik pny lahh kecoh, lawan dgn star terdiam terus heh? hahaha.


till then, byebyebyebye ;DD

No comments:

Post a Comment