Friday, March 13, 2009

haru haru! ;)

9/3-monday

it was holiday. i woke up on 12. showered, eat and online. flirting and chatting with cute guys on myspace. haha. i watched the Big Bang on Youtube. soo, hottie alert baby! haha. TOP is stunningly HOT. cute smile and sexy husky voice. gila suka. and then, pg rumah mak. online lagi dkt rumah mak. after few hours, balik rumah. datang balik, but dia tym, aku pki baju kurung. konon nya nak pg surau. tp, pg rumah ex saya. haha. lepas situ, main kejar2 sume dgn sarah, ashwad. berpeluh2 aku. haha. done ;)

10/3- tuesday

bangun dari tido. get ready nak pg skolah. perhimpunan unrasmi :D then balaja EA sekejap. PJ, were doing the SEGAK thins. it was tiringggg -___-' kena pumping sume. lepas thu, aku dgn kaka siap awal. ktorg duduk dkt tepi, amek gambar andddd talked about the BB. yess people. ktorg dah head over heels dgn the BB. ktorg rehat spt biasa. blaja science, mitosis meiosis. lepas thu ADD MATH, BORRRINNGGGGG ;O tido lahh keje ktorg. haha. lepas thu BM, and then ada latihan bola baling. best best. waktu yg kami tggu. training dan training. esoknya ada friendly match dgn sri istana. bole menang lahhh ;D ecehhh, poyo je. lepas thu balik, makan mandi dann tido. done ;)

11/3-wednesday

aku tk sekolah. malas lahh. haha. soo, bangun pada pukul 10, and kejut angah pada pukul 11. get ready pg sekolah. lepas thu, mood dah bertukar. sebab bibik pg basuh dua2 boot aku. aku terpaksa pakai boot basah lahh. lepak jap dgn habib, atiq and abg zaki ( my so called pet bro ). and then, start lawan. unde18 laki dulu. hebat siot dorg main. dorg blasah acs kawkaw. hehe. lepas under15. bla bla blaaaa. ktorg menang. haha STAR memang hebat ;D aku main, dapat shot 1 jeee. hehehe. lepas thu, balik, relax je. makan,mandi, bibik urut. wahhh. nyamann jee ;D

No comments:

Post a Comment