Monday, March 9, 2009

dinamik sukses ;)

the coolest tution centre ever. me and my brother loving this place. kaka, kau poon kan? ;D ouhh yeaaa, the reason why aku bgtau pasal tution centre neh, sbb aku nak bgtau pasal laki nehh. hehe. dia tkde ahh comel mana, hitam lagi ada lahh. tpp, entah lahh. klu nmpk dia kann, aku automatik tersenyum. hehe. kdg2 klu ter'eye-to-eye dgn dia. aku senyum smpi nak koyak mulut. haha. bapak happy gila. aku plaing menanti kan tutiou hari sabtu. dpt tgk dia. sbb thu lah kaka, aku slalu dtg awal. nak tgk dia :D lagi satu. aku mest klua pg toilet sbb nak tgk dia concentrate. hehe, dia ada jugak kcu2 aku. i'll smile mcm kambing nak mengeran. btw, smlm na pg kedai naik basikal tau. basikal thu plak dah nazak sikit. rantai dia dah ahh berkarat, slalu tercabut plak thu. lps thu, tercabut dpn MBS plak. ada asatu motor datang. tak perasan sape. sbb, tk pki spek. lupa -.- lepas thu, motor thu datang dekat2, and guess what? laki thu plak. he was smiling at me. and then dia gelak kan aku. sbb, dia nmpk aku menyumpah seranah basikal aku. haish bapak malu. lagi best, tym dia tkde, pny lahh susah nak tarik rantai thu. dia datang je, terus bole. bapak malu gila (X dah lahh rambut serabai. battery pny pasal lahh neh. lepas thu, nak balik dr kedai lalu lagi dkt situ ( terpaksa ), he was looking at me. tk berkelip wehh. aku dh sengih2 je dkt dia. tergedik plak depan dia an ;s hehe. ouhh yeaaa. and i sun even know his name. butt, lets call him MR.DS ;)

3 comments: